logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۱۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تجمع اعتراضی نمازگزاران در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم

تجمع-اعتراضی-نمازگزاران-در-محکومیت-هتک-حرمت-به-قرآن-کریم
تجمع اعتراضی نمازگزاران در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، پس از برگزاری نماز جمعه برگزار شد و تجمع‌کنندگان با سر دادن شعار و در دست داشتن دست نوشته‌هایی این اقدامات را محکوم کردند

به گزارش موج رسا; جمع اعتراضی نمازگزاران در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، پس از برگزاری نماز جمعه برگزار شد و تجمع‌کنندگان با سر دادن شعار و در دست داشتن دست نوشته‌هایی این اقدامات را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید

نمازگزاران امروز جمعه در مصلی زنجان با شعارهایی همچون "الله اکبر"، "قرآن کتاب نور است از دشمنی به دور است"، "در سایه ذلت مستکبران شیطان اهانت می‌کند به قرآن" خشم و انزجار خود را از این اقدام ابراز داشتند.

"خطوط قرمز ما پیغمبر است و اسلام"، "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، "وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن"، «شعار کوبنده ما همین است قرآن تمام جان مؤمنین است" از دیگر شعارهایی بود که در مکان‌های اقامه نماز جمعه سر داده شد.

قشرهای مختلف مردم همچنین شعارهای "ما جان فدای مکتبیم، فدائیان رهبریم"، "جمهوری اسلامی رهرو دین مبین، آمریکا و اسرائیل دشمن قرآن و دین" ،"مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق"، "خونی که در رگ ماست هدیه به مکتب ماست" سر دادند.

این اجتماع اعتراض‌آمیز امروز در سراسر استان برگزار شد و نمازگزاران در شهرهای مختلف اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

گفتنی است، روز گذشته پناهنده عراقی‌الاصل که هشتم تیر در مقابل مسجد استکهلم سوئد با اهانت به قرآن کریم،‌آن را آتش زده بود، پنجشنبه ۲۹ تیر، بار دیگر با حمایت پلیس سوئد در مقابل سفارت عراق در استکهلم، با پاره کردن یک نسخه از قرآن کریم، پرچم عراق را نیز آتش زد. این اقدام خشم مسلمانان ساکن استکهلم را در پی داشت و امروز نیز نمازگزاران در نقاط مختلف کشور به این موضوع اعتراض کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲